November 20-21-én immáron a 19. alkalommal pörgött az ország egyik legfontosabb marketinges-kommunikációs nemzetközi konferenciája a BrandFestival.
A számok: több mint 700 vendég tekintette meg a száznál is több előadót, köztük jó néhány nemzetközi top speakerrel a Budapest Music Centerben.
A nevek: anélkül, hogy uncsi névsorolvasásba kezdenénk, csak a színvonalat érzékeltetve két nevet emeljünk ki! Előadást tartott például Martin Weigel a Wieden + Kennedy amszterdami irodájától, akiknél olyan cégek vannak, mint a Nike, a Heineken, az Airbnb vagy a Facebook instástól.
Beszédet mondott a Plastic Bank alapítója, David Katz műanyagbankár is, aki azzal lett ismert, hogy a műanyag hulladékok eltávolításával keres pénzt, és aki a fenntartható kapitalizmus nevében a hulladékgazdálkodással nem rendelkező országok életminőségét kívánja ezzel javítani. A Henkellel közös projektjében már 35 millió tonna műanyagpalackot gyűjtöttek össze.
A környezetvédelem pedig nem csak az előadásokban jelent meg, hanem a fesztivál szervezése folyamán is végig szem előtt volt. Ezeknek az intézkedéseknek a segítségével indult el a BrandFestival a fenntarthatóság felé:
(X)