Tökéletes offline marketingeszköz a plakát kültéren és beltéren egyaránt
Darius Kazemi három éve programozott le egy Twitter botot, amire azt a feladatot bízta, hogy szedjen ízekre, torzítson el, alakítson át ismert vállalati logókat.
Talán maga sem számított rá, hogy
ennyire tekintetvonzó, addiktív eredmények jönnek majd létre.
Elmászó IKEA-karakterek, szilánkosra tört Marlboro betűk, elolvadó Starbucks-rétegek, nyálköpő Twitter-veréb: egyszerűen annyira jól néz ki az összes, hogy nem csodálkozunk azon, hogy a projekt megálmodója mára pólówebshopot is nyitott ezeknek az eredeti lényegükből véletlenszerűen kitérő logóknak.
A Ferrari-ló is néz, de vajon ki rakott rá pár csík kólát?!
Szia, Amazon:
Heló, Google:
Glitch straight outta Fehér Ház:
Innen lehet pólón hazavinni néhányat közülük.