Tökéletes offline marketingeszköz a plakát kültéren és beltéren egyaránt
A Madame Tussauds Las Vegasban állították ki a hipersztár énekesnő viaszból nyesegetett alakformátumát, amin 20 művész 4 hónapon át dolgozott összesen 500 munkaórában.
Jeeez!
Az még gombócból is sok.
De ez még semmi, mert ami igazán valami, az a végeredmény: sikerült ugyanis úgy leképezni a tavalyi Coachellás kinézetét – lásd a nyitófotón a real Beyoncét -, hogy az megállítja az ütőt az ember torkában. Íme, tessék klikkelni a baloldalira és nézni:
De legalább sikerült megugrani a feladatot, miután korábban ez annyira nem sikerült, amikor is a rajongótábor lincshangulat-közelbe került egy kifehérített, Beyoncére egyáltalán nem hasonlító hasonló “munka” láttán.
(Nyitókép: Kevin Mazur / Getty Images for Coachella)