Valószerűtlen ötlettel rukkolt elő a GmbH márka.
Valószerűtlen, de annál húsbavágóbb ötlettel.
Hiszen mindenki együtt tud rezonálni vele, aki átélte már a dzsentrifikáció jelenségét – amikor egy alapvetően lecsúszott vagy csak lesajnált, ennélfogva olcsó környék eleinte a művészeket és kreatívokat kezdi vonzani, akik nyilván a saját arcukra szabják azt, amit aztán egyre többen látni akarnak, látványossággá válik, jönnek az első hipszterkávézók, jön a kereslet, a bérleti díjak meg ennek megfelelően fel.
A vége minden esetben ugyanaz: az első lakóknak menniük kell.
A berlini GmbH márka is ebben a cipőben járt, és ha már így járt, akkor legújabb fotós kampányukat is erre építették:
a város ismert DJ-i és underground zenészei közül fotóztak le párat a ruháikban, abban a stúdióban, amit nem sokkal később el kellett hagyniuk, mert már nem engedhették meg maguknak az árát.
A drámai kontextussal új megvilágítást kapnak a felvételek:
A képekért a márka két alapítója felelt: Serhat Isik a stylingért, Benjamin Huseby pedig fotózott.
Nem elhanyagolható szál egyébként kettejük történetében, hogy mindketten másodgenerációs bevándorlók, szüleik Törökországból és Pakisztánból jöttek nyugatra egy nyugalmasabb élet reményében, ők maguk pedig konkrétan egy berlini buli táncparkettjén haverkodtak össze.
Lejjebb jöjjenek további, nem DJ-fotók a friss kollekcióról, amiről, meg úgy általában a márkától az alkotók már azt remélik, hogy
“a legtöbb ember szemében a GmbH már kicsivel több, mint őrült klubber kölykök szórakozása.”
Szerintünk ez egyértelmű!
(via)