Tökéletes offline marketingeszköz a plakát kültéren és beltéren egyaránt
Merthogy. Ilyen. Van.
Indlovu Gin a neve neki, 32 dodóért vesztegetik, a megalkotói, a dél-afrikai Les és Paula Ansley fejében pedig egy szafarin gyulladt ki az izzó, hogy
jé, de hisz ezek a szép nagy állatok zöldségekből és gyümölcsökből álló remek diétát folytatnak, de csak a felét tudják ezeknek megemészteni.
Konzekvencia: hát a jumbókaki tele van ezekkel az egészséges cuccokkal!
Tehát a fánik elvégzik a kemény melót, nekik csak fel kell használni, ami kijön hátul. 3-4 ezer palackhoz öt jókora zsák szart kell összegyűjteni, amit ezután kiszárítanak, összemorzsolnak, majd kimossák belőlük a piszkot és a homokot, sterilizálják, aztán újraszárítják. A maradékból pedig indulhat a szeszkészítés!
(via)