Tökéletes offline marketingeszköz a plakát kültéren és beltéren egyaránt
Amik, ha minden a tervek szerint megy, tesztüzemben már ebben az évben felszállnak Amerikában. Az Uber Eats dróndizájnját a Forbes 30 under 30 Summit konferencián mutatták be a cég képviselői:
A hat rotorral ellátott szerkezet egy, max kettő embernek tud kivinni ételt, és 29 kilométert tud megtenni.
Azonban a leendő bélpoklosok nem repeshetnek az örömtől, hogy majd látják repülve érkezni az ebédjüket, mert az Uber csak a kajatáv egy részét teszi meg ily módon: a drón a környékre érkezvén egy futárnál landol, és a csomagot már ember hozza házhoz. Az Uber végső elképzelése az, hogy kapásból egy Uberes jármű tetején landol majd a cucc.
Ha minden jól megy, 2020 nyarától San Diegóban már fullosan bevetik az Uber Eats drónjait.