Safe place a plafonon.
A félénk és a szófukar burgerkingezők örülhetnek Finnországban, a helyi Superson ügynökséggel karöltve a Burger King megnyitotta az első “silent drive-thru”, azaz csendes/néma autósokat kiszolgáló éttermét.
Az egész trükkje mindössze annyiban áll, hogy a vendégeknek le kell töltenie egy Restis nevű applikációt, amivel sorban állva előre leadhatják a rendelésüket, majd szó nélkül felcsíphetik a végén a csomagot.
Toni Flyckt az étteremlánc helyi marketingigazgatója a csendes, félénk, maguknak való finnek sztereotípiára utalva elmondta, hogy ezzel rengeteg helyi álmát váltották valóra.
Azonban ez az applikációs megoldás nem csak a szótlanoknak jó, a várakozási időt is sikerült vele csökkenteni. Úgyhogy igazából egy kurrens fejlesztésre passzítottak rá egy vicces kampányt.