keresés menü

A Cadbury egyetlen táblába sűrített négyféle csokit, hogy így utaljon a világ és a bőrszínek sokféleségére

Az egészen sötét étcsokitól a legtejesebb árnyalatig húzódnak a színei ennek az édességnek, amit azért dobtak piacra Indiában, mert nagyon rossz hagyományai vannak ott a kaszt-, régió-, nyelvi és vallási alapú előítéleteknek.

És ez még semmi!…

…a csokit ugyanis a helyi The Economic Times-ban reklámozták India függetlenségének 73. évfordulóján, meglepő módon: egészoldalas hirdetés került az újságba egyes regionális változataiban az ország más területein beszélt kannada, telugu és maráthi nyelveken, oly módon, hogy aki nem tudja elolvasni azt, az nem is tudja értelmezni.

A szlogen pedig alatta:

“Ez a szöveg itt nem félrenyomás. Ez kannada / telugu / maráthi. És azt jelenti: édes dolgok történnek, ha egyesülünk.”

Ez nagyon jó. Tapsolunk nagyon!

Tűz tartalom 🔥