keresés menü

Kamu ruhamárkával reklámozza a Meki a csípős csibefalatjait

Manapság egyre gyakrabban tűnnek fel gasztró és egyéb márkák divattermékeken, az angol Mekinek új, a Leo Burnett London kreatív ügynöksége által kitalált kampánya pedig pont ezt figurázza ki.

A reklámozott termék a Spicy Chicken Nuggets, azaz a Schnuggs, és ezzel a névvel alkottak meg egy fiktív divatmárkát, amihez nem csak ruhákat, hanem rögtön kisfilmet is pattintottak. Az sok idézőjelbe csomagolt üzenet lényege pedig nyilván annyi, hogy olyan hot a csirkefalat, mint ezek a göncök.

McFlurry-s témában engedte el a fantáziáját a portugál Meki

A lisszaboni TBWA ügynökség készített egy három darabból álló kültéri plakátsorozatot a portugál McDonalds számára, amiben három ember fejére pakolták rá amolyan fejdíszként vagy hatalmas hajkoronaként a kedvenc McFlurry-jét a kedvenc feltétjükkel – mintegy identitásjelző elemként feltüntetve a Meki fagyiját. A Demna Gvasalia vezette, idén mindössze öt éves márkának a jövő évi tavasz-nyári kollekciójának a célkeresztjéban a kapitalizmus áll.

innen