Hogy mi legjobb a Mekiben? Hát erre egyértelmű a válasz: a reklámjaik! Most éppen a TBWA ügynökség készített egy elegánsan minimalista, vadul látványos, keveset mondó, ám sokat sejtető plakátszériát.
Az egyes vizuálok a sültkrumplis dobozból kiinduló útirányokat mutatnak, arra utalva, hogy sohasem vagy vagy vagyunk rossz úton. És még burkoltabban, járj bármerre, egy Mekibe úgyis belefutsz.
Zseni vizuállal hirdeti a szingapúri Meki az éjszakai házhozszállítást
Sosem volt ilyen hangulatos egy sült krumpli. A Meki termékei mára annyira beivódtak a köztudatba és a mindennapi érzékelésünkbe, hogy már egy totál elhomályosított sült krumpliról is az eszünkbe tud jutni az étteremlánc. Hasonló vonalon indult el a szingapúri Meki is, egész pontosan a DDB reklámügynökség helyi irodája és Anne-Laure Maison párizsi művész.