keresés menü

Újabb menő minimalista kampánnyal állt elő a Meki

Hogy mi legjobb a Mekiben? Hát erre egyértelmű a válasz: a reklámjaik! Most éppen a TBWA ügynökség készített egy elegánsan minimalista, vadul látványos, keveset mondó, ám sokat sejtető plakátszériát.

Az egyes vizuálok a sültkrumplis dobozból kiinduló útirányokat mutatnak, arra utalva, hogy sohasem vagy vagy vagyunk rossz úton. És még burkoltabban, járj bármerre, egy Mekibe úgyis belefutsz.

És akkor legyen még itt egy másik bizonyíték is a Meki mögött álló kreatívok szellemességéhez:

Zseni vizuállal hirdeti a szingapúri Meki az éjszakai házhozszállítást

Sosem volt ilyen hangulatos egy sült krumpli. A Meki termékei mára annyira beivódtak a köztudatba és a mindennapi érzékelésünkbe, hogy már egy totál elhomályosított sült krumpliról is az eszünkbe tud jutni az étteremlánc. Hasonló vonalon indult el a szingapúri Meki is, egész pontosan a DDB reklámügynökség helyi irodája és Anne-Laure Maison párizsi művész.

innen