A Lyst.com nem először csinál komoly analízispornót arról, hogy melyik divatmárka áll a dobogó tetején világviszonylatban – a rangsor felállításához több mint ötmillió shopper egy hónapon át tartó shoppingolási szokásait elemzik szét, de feldolgoznak Google-adatokat, konverziós rátákat és eladásokat, márkaemlítéseket a közösségi oldalakon, engagement statisztikákat, amit lehet.
És hát az a helyzet, hogy a Gucci (nyitóképünkön az ő egyik tavaszi lookbook-fotójuk látható ebből a vadító kampányból) visszavette Virgil Abloh Off-Whitejától az első helyet, mert most, 2019 második negyedévére ez a felállás állt fel:
1. Gucci
2. Off-White™
3. Balenciaga
4. Valentino
5. Prada
6. Versace
7. Fendi
8. Stone Island
9. Nike
10. Saint Laurent
Érdekessége még a listának, hogy a Nike az egyetlen brand, ami nem a luxus-high-fashionből került ki. Az Adidas egyébként a TOP 20-ban a tizenhatodik helyig jutott.
De az is kiderül, mik voltak most április-június között a legforróbb (= legtrendibb, legkeresettebb, legnagyobb hájppal körbeölelt) női termékek. Ezek:
A férfivonalról pedig ezek:
Mindenesetre gurulós bőröndre nem számítottunk, szóval azért mégiscsak van min csodálkozni.
(via)