A tojásos, mármint.
Aki nem emlékezne a sztorira: egy ismeretlen töltötte fel az alábbi fotót egy tojásról, kizárólag azzal a céllal, hogy leuralja Kylie Jenner 18 milliós lájkrekorder képét, amin a saját bébije látható. És a cél teljesült is, a tojás ma már 50 milla felett jár:
Zajos siker lett tehát a Tojás, annyira, hogy még olyan nagy márkák is rárepültek a fehérjedús reflektorfényre, mint az IKEA (lásd itt) vagy a Fashion Nova, Mike Tyson vicces kontrájáról nem is beszélve, csak linkelve.
Aztán most valami elkezdett
Úgy is van, a nem mindennapi influenszer karakterfejlődésbe kezdett: repedés jelent meg rajta. Nem is egy. Mintha egy Pokémon kikelését látnánk, de hogy mi rejlik a héj mögött, azt egyelőre csak találgatja a masszív rajongótábor. Kövessétek a Tojást a fejleményekért!