Hát idáig gyűrűzött a botrány, amiről mi is írtunk hétfőn: aznap látott napvilágot a hír, hogy a ruházati óriásvállalat a Legkúlabb Majom a Dzsungelben felirattal dobott piacra egy pulcsit, csak éppen meggondolatlanul egy fekete kissráccal reklámozta azt a webshopban.
Sokan kiakadtak, az interneten végigsöpört a hír, a H&M végül levette a képet.
A H&M visszakozása és bocsánatkérése viszont nem hatotta meg a márka egyik legfontosabb arcát, a fájdalmas-hedonista R&B dalaival ismertté vált Weekndet, aki közölte: annyira sokkolta és öntötte el szégyennel a hír, hogy többé nem hajlandó együtt dolgozni a vállalattal.
Kreatív reakciók is érkeztek egyébként a vitatott pulóveres sztorira:
Put some respect on it!! When you look at us make sure you see royalty and super natural God sent glory!! Anything else is disrespectful. pic.twitter.com/QVaxgngwh1
— Diddy (@Diddy) January 8, 2018
Új Weeknd-kollekciót pedig értelemszerűen ne várjunk a lánctól.