A poszt-apokaliptikus hangvételű filmben a Duna annyira a város éltetőjeként lesz bemutatva, hogy az egyik napról a másikra történő kiszáradása után a lakosság ugyan alkalmazkodni próbál az új helyzethez, de idővel belátják, hogy képtelenek így élni. Végül mindössze hat ember marad a Budapesten, a városban, ami pillanatok alatt vált szellemvárossá. Ők különböző okok miatt nem tudtak útra kelni, és arra kényszerülnek, hogy megismerjék egymást. A történet során kiderül, hogy egyikük gyermekkorában már találkozott a Duna eltűnéséről szóló próféciával…
A film ötlete amúgy a rendező rémálmára vezethető vissza, amikor a Margit hídon áthaladva üres medret látott. Ez az álombeli kép indította útjára a gondolatokat arról, mit is jelent számunkra a fővárost kettészelő folyó a szükségletek különböző szintjein.
A Halluci-Nation produkciójaként készülő film bemutatóját 2017 novemberére ígérik.
Topolánszky Tamás Yvan a MOME média design szakán végzett 2015-ben. Első kisjátékfilmjét 2014-ben, az NMHH Médiamecenatúra támogatásával forgatta Levél Istenhez címmel. A filmet számos nemzetközi filmfesztiválra válogatták be és eddig öt fődíjat nyert, többek között a New York Short Film Festival legjobb film, valamint a Los Angeles Independent Film Festival legjobb rendező és legjobb rövidfilm kategóriájában. DVNA című projektje mellett 2015 eleje óta fejleszti Curtiz munkacímű forgatókönyvét, szintén az NMHH támogatásában. A filmterv minden idők legsikeresebb hollywood-i magyar filmrendezőjének, Kertész Mihálynak életére és a Casablanca című legendás filmklasszikus forgatási kavalkádjára összpontosít.