keresés menü

Miért baj, hogy Kanye West és Kendrick Lamar megmutatják az összes félkész számukat?

Sounwave, King Kendrick állandó munkatársa a Complexnek mesélt arról, hogy még mindig van a tarsolyukban csomó felvétel az ominózus lemez környékéről. És nagyon nem úgy tűnik, hogy a sokadik bőr kínos lehúzásának az esetéről van szó. Ugyanis így indokolta a dolgot:

Azért vannak még náluk ki nem adott felvételek, mert sok esetben még nem sikerült tisztázunk a hangmintákat jogilag.

Majd így folytatta: “Olyan számok, amiket nagyon szerettünk, és nagyon sajnáltuk, hogy nem tehettük őket rá a lemezre. Fontos üzeneteket tartalmaznak, amiket Kendrick meg akart osztani a világgal. Miért ne osszuk meg ezeket a felvételeket?”

Egyrészt, tényleg, miért ne, ha lehet? Másrészt meg egy talán fontos kérdést is felvet a To Pimp A Butterfly folytatása és ezzel együtt Kanye West aktuális albuma, a The Life Of Pablo, aminek szinte a teljes munkálatait (címötletek, demók, trekklista alakulása stb.) élőben követhettük a hírekből.

Amellett, hogy teljesen jó, hogy ezek az előadók betekintést engednek abba, hogy miként áll össze egy lemezük, mennyi munka van mögötte, mennyi amúgy tök értékes anyag marad le róluk ilyen vagy olyan megfontolásokból, szeszélyekből, szóval mindemellett a teljes médiafigyelmet is kisajátítják és talán más előadók elől veszik el azt azt a lehetőséget, ami eddig kijutott nekik abban az időszakban, amíg a nagyok két lemez között félúton kicsit visszavettek.

És tényleg, ezzel nem Kendricket hibáztatjuk, tényleg ő a legjobb repper, ahogy Kanye Westnél sincs szórakoztatóbb bohócművész, a közönséget sem, mert tényleg tök izgi ez az új transzparens hozzáállás, és az előző két érv kapcsán még magunkat sem, ha a fontosabb dolgokat megírjuk velük kapcsolatban. A többieknek azonban ki kell találni valamit, ha ez így folytatódik.

(via complex)