2011-ben látott először napvilágot az infó, hogy az amerikai hiphop sötét szamurájcsapata, a Wu-Tang Clan elkezdett dolgozni hatodik stúdióalbumán. Egy évvel később már a csapatfőnök RZA mondta el egy rádióinterjúban, hogy miután 2013 novemberében érkezik el huszadik évfordulójuk – Enter the Wu-Tang (36 Chambers) című, a világon napalmként végigszikrázó legendás albumuk e hónap kilencedikén jelent meg -, “közöltem a tesókkal, hogy feltétlenül össze kéne jönnünk, és csinálni valamit, hogy méltó befejezéssel zárjuk ezt a könyvet.”

Ez szépen el is kezdődött, már az is biztossá vált, hogy az album címe A Better Tomorrow lesz, de persze miért is ment volna a munka zökkenőmentesen? Pedig idén nyáron még ez a közös új szám is aládúcolta a reményt, hogy mindjárt itt a lemez:

Most meg itt állunk november közepén, soulos-távolkeleties minták nélküli, hasító reppek nélküli album nélkül, pedig 2014 már az ajtón kopogtat. Hogy miért nem jött még ki a várva-várt friss anyag, arról RZA nyílt meg először, még a régi Wu Mansiont is megnyitotta és telepakolta újra stúdiófelszereléssel, csak hogy legyen valahol felvenni a karrierzáró lemezt. Ezt mondta a Grantlandnek:

Aki a legtöbbször eljött, az Method Man volt. Ő mutatta a legtöbb elszántságot, ő volt a leghangosabb, neki van a legtöbb szövege az albumon. Már nyolc-kilenc számot is felvett. Rajta volt végig. Cappadonnának is jár a respekt, ő is nagyon rajta volt. U-God jelen volt. Masta Killa is. Inspectah Deck hellyel-közzel. Ghostface, mondjuk, úgy 20 százalékban benne volt. Raekwon pedig egyáltalán fel sem tűnt.

Raekwon (a fenti képen jobbra) reakciója minderre? Hogy olvasta a cikket, és szerinte az vicces. És szereti amúgy RZA-t, aki úgyis tudja, mi az igazi helyzet. Nekünk pedig fogalmunk sincs, hogy most akkor mi lesz az új Wu-lemezzel.