Oliver Dene Jones, nem polgári nevén Skream még a dubstep bűnös elprostituálódása előtt járult hozzá nagyban a műfaj korai fejlődéséhez, a kétezres évek közepén, amikor még a kanyarban sem voltak a gusztustalanul reszelő bassline-ok és az eszeveszett dropverseny. Idővel aztán ő is elhagyta a zene árnyékos oldalát, egyre több melódiát termelt, jött legnagyszabásúbb projektje, a Magnetic Man, idén májusban pedig már egy olyan mixet rakott össze, aminek semmi köze nem volt a londoni komorkodáshoz, hanem a napnál is világosabb diszkóaffér lett (és itt még mindig meghallgatható).

Azzal viszont talán senki nem számolt, hogy ennek következményei lesznek, saját zene formájában, ami szintén a tükörgömbök hedonizmust visszaverő világába vezet. Amivel egyébként az égvilágon semmi baj nincs, dubstep producerként én is ráunnék egy idő után, hogy csak bólogatójánosok vannak a bulijaimon, miközben akár táncolhatnának is! A Rollercoasterben a vokálokért Sam Frank felel, és remélem, hallani fogjuk majd fülledtebb pesti bulikon: