Először volt a léghajó London felett. Aztán az az infó a világháló misztikus bugyraiból, hogy igen, lesz új Aphex Twin album. Majd feltűnt egy hanganyag a már megszellőztetett számcímekkel, de annyira röhejes nyolcbites fake pilinckázás volt, hogy mi inkább meg sem írtuk. Aztán persze maga a művész úr is megerősítette, hogy ami kiszivárgott, az nem az ő keze munkája, bár így utólag már sajnálja, hogy nem szivárogtatta ki az eredetit (aminek hivatalos megjelenési dátuma: szeptember 22).

Most pedig már azt is tudjuk, hogyan fog kinézni a Syro című album LIMITED EDITION VINYL BOXSET-ben! Így:

A Creative Review cikke alapján ez a mindössze kétszáz darabban készülő, egyenként 250 fontba kerülő pakett messziről végletesen letisztult benyomást kelt.

Közelről azonban már megkapjuk az elvárt aphexiánus humort: a borítón az érdemi információk ugyanis arról szólnak, hogy milyen összegekkel járt a LIMITED EDITION VINYL BOXSET elkészítése, egy ilyen csomagra lebontva, tesztnyomtatástól a csomagolási tanácsadón át a lemezszállítóig. A többi hordozón, így a hagyományos bakelit LP-n és CD-n is az adott hordozót terhelő költségeket olvashatjuk majd.

A dizájnért az a Designers Republic felelt, aminek köze volt a Chris Cunningham rendezte legendás Windowlicker és Come To Daddy klipekhez is – konzultálva természetesen Richard D. James-szel, aki ezzel a költséglebontós ötlettel is előállt. Ian Anderson, a kreatívcég vezetője azért is örült az ötletnek, mert az “egyszerre mindent elmond és semmit sem mond el a készítésről.”

Ja, és aki hozzájut a LIMITED EDITION VINYL BOXSET egyikéhez, az kap egy ilyen bónusztrekket is: