Egyúttal egy kiállítást is reklámoznak vele.

A pop kaméleonja eredetileg tősgyökeres londoni, de élete jelentős részét töltötte New Yorkban. Ennek megfelelően a neki szentelt David Bowie Is nevű kiállítás a brit főváros után a nagy almába utazott, a világ legmenőbb streaming szolgáltatója pedig kanyarított neki egy kampányt, amit nem lehet nem szeretni.

Átszabták kicsit (azaz meglehetősen) a Broadway-Lafayette állomást, a figyelmet a tavalyelőtt elhunyt énekes zenére, divatra és kultúrára gyakorolt hatására irányítva. A metrómegálló környéke ezért most így néz ki:

Az arra járók május 13-ig merülhetnek el percekre, de akár hosszabb időre is az itt megjelenő képekben, és ez nem minden: minden darabhoz mellékelték a cingár fehér herceg ilyen-olyan gondolatait New Yorkról, ráadásul mindegyik tartalmaz egy egyedi Spotify kódot, amivel egy Bowie-tematikájú playlist nyílik meg, hogy az élmény az ingázás további részében is folytatódjon, csak már a fülekben.

És ha ez nem volna elég, még metrókártyákat is kidobtak a kiállítás nyomán, amiken Bowie különböző személyiségei jelennek meg, Ziggy Stardusttól Aladdin Sane-ig:

És akkor itt lehet a Spotify jóvoltából elmerülni a Bowie-élményben egy fullos saját válogatással:

(via Spotify Newsroom)