Nyomós oka van annak, hogy a kereskedelmi tévék nem főműsoridőben adnak le a gyémántok ritkaságáról vagy a Kamcsatka-félsziget flórájáról és faunájáról szóló dokumentumfilmet: az emberek nagy része már a középiskolai érthetetlen kémiaórákon megutálta a tudományokat.

A vancouver-i Science World rájött, hogy a folyamat visszafordítható, a tudomány megszerettethető: a Rethink Canada ügynökséggel karöltve olyan kampányt találtak ki, ami bárkit rávesz egy kis csodálkozásra. Például kiterítve látni a saját testünket eléggé letaglózó élmény, sokkal hatásosabb, mintha csak ezzel a sárga körrel szeretnék eladni az amúgy érdekes információt, miszerint átlagosan 1,8 négyzetméternyi bőfelülettel rendelkezünk:

 

Egy kék bálna szíve akkora, mint ez a kocsi:

 

Annyit szellentünk naponta, hogy az megtölthetne egy lufit:

 

UV-fény alatt fluoreszkál a macskapisi:

 

A szúnyogfélék szeretik a kék színt:

 

A tested elég szenet tartalmaz ahhoz, hogy abból kijöjjön 9 ezer ceruza:

Javul a látásod, ha éppen félsz:

Kell ennél erősebb bizonyíték a játszva tanulás előnyére?  A szuper sztorit köszönjük a Distractify-nak.

Lepje meg magát az e-számla kényelmével és egy iPhone X-zel! Ha december 31-ig e-számlára vált, 150 000 Ft-os iCentre utalványt vagy egy iPhone X-et nyerhet! (X)