A Burger King kitalálta, hogy készít egy kevesebb kalóriát és zsírt tartalmazó sült krumplit Satisfries néven,  ami egy remek szóvicc keretében kábé annyit tesz, mint krumplielégít. Hogy ennek hírverést csináljanak, teleszórták az utcát rohadt nagy sült krumpli hasábokkal. A kétméteres burgonyaszörnyek valóban okoznak egy kis örömöt New York, LA és Chicago lakosainak – ha elfáradnak, pihentethetik rajtuk a gyors kajától nagyra nőtt feneküket és közben még az ingyen wifit is élvezhetik, amit a cucc sugároz. Merthogy sugároz.

A projekt neve egyébként #WTTF, ami szintén egy szójáték, a What the french fry betűszava, amit Mi a franc krumpli-nak lehetne fordítani, ha nagyon akarnánk. A gigakrumplizás úgy tűnik, tetszik az embereknek, mert egymás után tolják a vele/róla/rajta készült képeket a social médiákokba, de például volt olyan is, aki konkrétan megdurrantotta az internetszóró tereptárgyat és épp hazafelé cipelte a hóna alatt, vagy a kocsi csomagtartójában.