A korszak egyik bennfentes fotósa osztott meg egy komolyabb archív galériát.

Tilman Brembs 1990-től 1997-ig a Frontpage teknómagazin fotósaként dokumentálta az elektronikus szcéna európai kibontakozását.

A Zeitmaschine név alatt most általa nyilvánosságra hozott sorozat 35 millis filmekre lőtt képein a partikultúra hajnalától eljutunk a műfaj kommercializálódásáig úgy, hogy közben nem csak a korszak agyatlanul bulizó hőseit láthatjuk, hanem Jeff Millst munka közben, vagy hogy miként bulizott Boy George a színfalak mögött. Hát így kezdett ismerkedni a kontinens nyugatabbik fele a gépekkel előállított tánczenékkel:

Tilman, aki maga is nagy partiállat volt, ilyeneket mondott a Dazed-nek a képeiről:

  • akkoriban finoman szólva senki nem volt az a divatérzékeny alkat, de a klubok sötétjében szerencsére erre nem is tudott koncentrálni senki
  • bár nem voltak hippik, ők is kicsit úgy érezték, hogy övék a világ, és hogy tökmindegy, mi lesz holnap.
  • nem volt mobiltelefon és szelfi, cserébe maximálisan élték a technót
  • nem számított, ki hogyan nézett ki, csak az, hogy együtt nagyot szórakoznak.

(via)

Nyerj Acer tabletet 2016. október 17.- november 16. között! (X)