Meglehetősen vad lett a végeredmény.

A művész (akiről korábban elképesztően agyzsibbasztó pop-up könyve kapcsán nyilatkoztunk meg) gyakorlatilag az első világháború egyik leglátványosabb tengerészeti húzását, az úgynevezett dazzle mintázatot porolta le.

Mivel a hajókat elrejteni nem lehetett a nyílt vízen, mert az ég és a tenger is mindig más színt produkál, ezért egy angol festő, Norman Wilkinson akkor azt találta ki, hogy ha a hajó nem is bújhat el, le lehet úgy festeni, hogy összezavarja a torpedózó ellenséget – hogy az nehezen határozhassa meg a hajó sebességét és távolságát. És akkor jöttek a vad, erősen kontrasztos geometriai mintázatok. Auerbach most ezt remixelte a maga módján:

Plusz beledolgozta még azt a jelenséget is, amikor egy hullámban a folyadék egy-egy része hátrafelé mozog, így örvényt képez. Ezt úgy modellezte le otthon, hogy tintát folyatott egy kádba, amibe tolta bele a mozgó vizet, majd ezt próbálta továbbvinni a hajóminta tervezésekor.

Még, képek, hú!

  

(via)