Mehet, mutathatjuk már így a hét elején a hét mobilalkalmazását? A floridai Dalí Museum fejlesztette le, és pont olyan innovatívra sikerült, amilyen a hegyesbajszú művész hozzáállása volt a képzőművészethez (pedig csak egy új Warhol-tárlatot reklámoz).

Konkrétan: versenyszerűen farkasszemet nézhetünk Dalíval. Aki ugye valamennyi, róla készült portréfotón egyetlen jellegzetes arckifejezést öltött fel: tágra nyílt, már-már rabul ejtő szemeket. A verseny pedig nem könnyű, mert mindig úgy alakul, hogy – ki hitte volna – ő nyer! De nem baj, így is élvezetes tesztelgetni magunkat, hogy mennyi ideig tudjuk a mester orcája előtt nyitva tartani az egyre jobban kiszáradó szemünket. Az alkalmazás pedig érzékeli, mikor pislogjuk el magunkat.

Hank Hine, a múzeum igazgatója így kommentelte az appot: “Dalí és Warhol sztárság iránti megszállottsága volt a motivációnk. Szemtől-szembe kerülhetünk a művészvilág legnagyobbjaival, és ők vissza is bambulnak ránk. De azt is üzenik, hogy csak addig vannak velünk, amíg mi is figyelünk őrájuk.” És tényleg: amint lecsukódik a szemhéjunk, Dalítól is elbúcsúzhatunk.

Az alkalmazást, amit a Goodby Silverstein & Partners készített, innen tölthetitek. Jó szórakozást!