A kiskunfélegyházi Mezősi Ágnes alig egy éve kezdett el a fotózással foglalkozni, de már túl van egy külföldi albummegjelenésen. Legújabb sorozatában azt az eszközt fedezte fel, amivel Csorvási Bálint is elég nagyot ment az utóbbi hónapokban.

Ahogy Ágnes Behance-oldalán is látható, még bőven a kísérletezés időszakában van. A természetfotóktól kezdve az absztraktig csomó mindent kipróbált és feltehetőleg még fog is. Ő maga egyfajta kevesebbet mutató, többet sejtető minimalizmusként írja körül az alapvető attitűdjét.

“Először az ujjlenyomatok jöttek, aztán az arc, de az kevés volt, kellett valami, amitől egy kicsit eltér a szokásos képektől. Vettem egy darab fóliát és lefestettem, aztán azon keresztül szkenneltem az arcomat. Ezzel még most is kísérletezem. A macska adta magát, ott ült a számítógépasztalon, nem akartam, hogy kimaradjon a jóból. A villák meg lassan a névjegyemmé válnak, így adott volt, hogy lesz villás-szkenneres kép is” – avatott be minket az új sorozatának a kialakulásába. 

Az egész szkenneres játék lényege pedig nem más, mint az, hogy:

A fényképezés alapvetően a fény leképezésének eszköze, a fénnyel játszunk valamilyen formában, a nevében is benne van, csak sokan elfelejtik, miről is szól ez a játék. 

A szkenner így kicsit olyan eszközként tűnik fel, ami mintha visszavezetne a fotózás hőskorába.

(via Behance)