Azt mindenki tudja, hogy Tarantinót azért szokás a posztmodern film mesterének tartani, mert munkáiban hemzsegnek a lopások utalások. Na, de ki hányat tudna felsorolni?

Én bevallom, konkrétan egyet se tudtam megnevezni hirtelen, amikor szembeállítottam magam ezzel a kérdéssel. Inkább csak azt éreztem, hogy mikor milyen műfajokat mímel.

Mindenkinek érdemes végignézni ezt a korántsem teljes gyűjtést Jacob T. Swinney-től, mert még így is ilyen impozáns a leleplezések listája:

‘City on Fire’ (1987)
‘Django’ (1966)
‘Band of Outsiders’ (1964)
‘8 1/2’ (1963)
‘The Warriors’ (1979)
‘Psycho’ (1960)
‘Kiss Me Deadly’ (1955)
‘The Flintstones’ (1960-66)
‘Superchick’ (1973)
‘The Graduate’ (1967)
‘Citizen Kane’ (1941)
‘Goke, Body Snatcher From Hell’ (1968)
‘Lady Snowblood’ (1973)
‘City of the Living Dead’ (1980)
‘Black Sunday’ (1977)
‘Game of Death’ (1978)
‘Miller’s Crossing’ (1990)
‘Death Rides a Horse’ (1966)
‘Gone in 60 Seconds’ (1974)
‘Samurai Fiction’ (1998)
‘Blade Runner’ (1982)
‘The Searchers’ (1956)
‘Once Upon a Time in the West’ (1968)
‘Five Fingers of Death’ (1972)
‘The Good, the Bad and the Ugly’ (1966)
‘Convoy’ (1978)
‘The Bird With the Crystal Plumage’ (1970)
‘Unforgiven’ (1992)
‘The Searchers’ (1956)
‘Metropolis’ (1927)
‘Django’ (1966)
‘Gone With the Wind’ (1939)
‘The Great Silence’ (1968)
‘A Professional Gun’ (1968)

(via Fubiz)