Akkor milyen borítója lenne? Ezt gondolta át a san franciscói dizájner, Sean Ross. És megtette ugyanezt az Uberrel, Instagrammal, Twitterrel és a többiekkel. Olyanok szellemében, mint a Black Sabbath, az AC/DC vagy az Iron Maiden. A végeredmény haláli!

 

Az alkotó egyébként érdekes dolgokat mondott a branding fejlődéséről: szerinte az mára sajnálatos módon háttérbe szorult, a technológia és a funkció lettek a vezérelvek, márpedig például

“a lázadás vizuális nyelve sokkal izgalmasabb bárminél, amit a tech-színtéren látsz, eleve, ez többnyire a fiataloktól meg az utcáról jön, és nem fehér fickóktól a számítógépeik mögött.”

Ross szerint a forradalmi dolgok idővel ugyan mindig elfogadott sztenderddé válnak, de manapság mintha a folyamatnak ezt a részét egy az egyben átugranánk, és rögtön olyasmiket keresnénk, amik belesimulnak a zsánerbe. És éppen ezért nyúlt vissza a rockzenekarok arculataihoz, mert azok még őszintén voltak szándékosan zavarkeltők, odabaszók, bomlasztók.

(via)

Nyerj Acer tabletet 2016. október 17.- november 16. között! (X)