Naná, hogy tanulság is van.

Habár a Tinder meglehetősen kevés információval dolgozik, azért annyira nem nehéz beazonosítani a felhasználókat. Ennek apropóján kezdte el Dries Depoorter a Tinder In című projektjét. Mindössze annyit tett, hogy a saját Tinderén keresztül megtalált nőkhöz felkutatta a LinkedIn-profilt is, egymás mellé tette a két profilképet, majd jelezve, hogy ez bizony művészet, képkeretbe foglalta őket.

A hatásvadászat mikéntjét nem nehéz kitalálni.

Az egyik oldalon az próbálja bizonyítani az illető, hogy megbízható munkaerő, a másikon meg azt, hogy állat az ágyban.

Depoorter ezzel azt akarja bemutatni, hogy az internet milyen erővel rántja le a leplet a személyiségünk töredezettségéről. Az internetek előtti világban ezeket az éneket még simán el lehetett szeparálni, most azonban meg kell tanulnunk együttélni az új szituval.

A belga művész sok kritikát kapott azért, hogy először kizárólag nőket mutatott be így. Ezt azzal indokolta, hogy ő csak nőket nézeget Tinderen, így csak női adatlapokból tudott kiindulni. Aztán poénból odatette a maga profilképeit is, hogy ő sem más ám, illetve ma már több férfi is szerepel a sorozatban.

További para lehet a jövőben, hogy a profilképeket – ha kihomályosítva is, de – engedély nélkül használta fel. Így nem lepődne meg, ha némelyik darabot le kéne vennie az oldaláról.

(via dazeddigital)