Budapest népszerűsítésére indít kreatív imázskampányt a Heineken

A világ első számú sörmárkájaként ismert Heineken arra kéri a fővárosban élőket, hogy bizonyítsák be: Budapest tényleg egy különleges hely! A kampány célja felderíteni azon speciális, csak Budapestre jellemző helyszíneket, rejtett látnivalókat és programokat, amelyek tényleg egyedivé teszik fővárosunkat.

A Heineken ezért arra kéri fogyasztóit, hogy osszák meg, számukra mit jelent egy igazi, felejthetetlen ötcsillagos nap Budapesten. A játékában részt vevő, legjobb, legeredetibb tervet beküldő játékos hazai sztárokkal élheti át álmai napját, és egy világhírű DJ-nek, Fedde le Grand-nak is megmutathatja, mitől olyan különleges az élet Budapesten.

A közelmúltban rövid időt fővárosunkban töltő népszerű house DJ negatív élménye arra inspirálta a világ egyik vezető sörmárkáját, hogy egy kreatív kampánnyal hívja fel a figyelmet Budapest rejtett, valódi értékeire. A holland lemezlovas átutazóban töltött el egy napot városunkban, és mindenképp szerette volna kipróbálni a magyar gulyáslevest. Azonban az idő rövidsége, és a kellő helyismeret hiányában az ebéd elmaradt a várakozásoktól, és a DJ csalódottan távozott.

A Heineken erre a negatív tapasztalatra pozitív, a város imázsát építő kampánnyal felel, és a fővárost ismerő és szerető fogyasztóit bevonva igyekszik bebizonyítani, hogy mennyi feledhetetlen élményt tartogat Budapest valójában. A márka ezért egy olyan Instagram játékot indít, amelynek nyertese az általa megálmodott napot többek között a holland sztár DJ-vel élheti át. A játék egy óriási, Heineken 5 Star Party-val zárul július 25-én, amelyre a játékban részt vevők közül százötvenen páros belépőt nyernek. A június 22. és július 12. között zajló programban való részvételhez nincs más dolguk a fogyasztóknak, mint egy olyan kép feltöltése az Instagramra, amely megmutatja, hogy melyik öt budapesti helyszínen milyen programmal telne az ötcsillagos napjuk.

„Azt gondoljuk, hogy Budapest nem véletlenül lett Európa egyik legnépszerűbb utazási célpontja. A Heineken célja az, hogy egy különleges nyári kampánnyal, a városra nyitott fogyasztóinkkal együtt bizonyítsuk be, hogy Budapest tényleg egy különleges hely! Bízunk benne, hogy sokan csatlakoznak kezdeményezésünkhöz, és ezáltal minél többen járulunk hozzá kedvenc városunk népszerűsítéséhez.”– mondta Lőrincz Barbara, a Heineken márka menedzsere. „A játék indulásával egyidejűleg az új, limitált kiadású Heineken Cities kiszerelések is kikerülnek a polcokra, amelyek Budapestet olyan városok sorába állítják, mint New York, Amsterdam vagy éppen Rio.”

A játékról bővebb információ itt: openbudapest.heineken.com