Innovatív és figyelemfelkeltő - ez a két legfőbb tulajdonsága a virtuális valóságnak. Az idei BrandFestivalon virtuális valóság és a vásárlási élmények vonatkozásában tart előadást Cortney Harding, a New York-i Friends With Holograms alapítója. Az október 18-19-én, a Budapest Music Center-ben megrendezésre kerülő zero waste márkafesztiválon a Heroes & Stories alapgondolat mentén elemzi a jövőt a több, mint 100 előadó.

A BrandFestival programja a jelen tendenciái alapján vizsgálja a jövő marketingkommunikációs trendjeit. A tematika évről-évre izgalmas szakmai muníciót ad a kommunikációs ágazat szereplőinek – a megrendelői, tartalomszolgáltatói és ügynökségi oldalnak egyaránt. A kétnapos eseményen a nemzetközi márkaépítés világából ismert nagy nevek társaságában, interkulturális közegbe kerülhet az idelátogató.

Olyan korban élünk, ahol a kommerciális érték a kreatív tartalomfejlesztésben és a fogyasztóval való kapcsolatteremtésben testesül meg. A virtual reality (VR) kielégíti a vásárlás előtti tapasztalatszerzés vágyát, a döntéshez szükséges információk megszerzését, ugyanakkor hasznos márkaélményt (useful brand experience) is nyújt. Egyik legnagyobb előnye marketingkommunikációs szempontból a személyes élményen alapuló megtapasztalás. Szívesen vásárolunk olyasmit, amit előzetesen kipróbálhatunk.

A Friends with Hologram a virtuális valóság úttörő reklámcége. Szerintük önmagában már az is pozitív üzenet, ha egy márka saját népszerűsítésére vagy termékei bemutatására a legújabb technológiákat és használja. Media is the message! Márkákat, ügynökségeket és tartalomszolgáltatókat (pl. MTV, Discovery, and AMC,) kiszolgáló full service digitális ügynökség. A leginnovatívabb formátumok – VR, AR, 360 fokos videó – adta kereteket kihasználva készítenek tartalmakat. Az ügynökségnél dolgozó szakértők – mint például a VR Experience Designer vagy a vegyes valóság tervező – a jövő virtuális márkaélményeinek megteremtéséért felelősek.

Cortney Harding a Friends With Holograms alapítója, a NYU Clive Davis School of Music professzora, a Dreamfuel sportstartup társalapítója. Két könyvet is publikált vr témában: „How We Listen Now: Essays and Conversations About Music and Technology” és „How We’ll Listen Next: The Future of Music From Streaming to Virtual Reality.”

A világ leghíresebb üzleti- és reklámkonferenciáinak rendszeres előadója. Beszédet tartott már többek között olyan stratégiai csúcstalálkozókon, mint az ISG Future Workplace Summit, a New York Women Social Entrepreneurs, a Future of Storytelling Summit, a VR2020, az SXSW, a VRDC, a VRLA és a Creative Tech Week. Kitartását jól jelzi, hogy 36 alkalommal futotta le a marathont.

Mindent a fesztiválról itt!