Az üzenet: nincs olyan, hogy tökéletlen. De csak egy tökéletes van: a tiéd! Már ha van neked olyanod.

Ki hitte volna, hogy az év reklámjára pályázó szpotok közé majd pont egy tisztaságibetét-márka férkőzik be, és nem is akárhogyan?! Hanem egyenesen playbackelő puncikkal. Amik persze nem azok, különben mindez nem lehetne a YouTube-on, de mégis sikerült áthidalniuk ezt a dilemmát.

A Libresse amúgy azt mondja a kampányról, szerettek volna

hozzájárulni egy olyan, nyitottabb párbeszédhez, amiben a nők büszkék arra, amijük van, rendben találják azt, hogy beszéljenek a nemi szerveikről, és szégyenérzet nélkül törődnek azokkal.

Egyébként nem ez az első eset, hogy valaki kreatívan fedezi fel a punci csodáját:

Az Instagram-fiók, ami puncit lát mindenben, mégsem tiltották le

Mit vegyek a csajomnak? (X)