Kezdetben egy londoni reklámügynökség vicces agymenése volt. Ma már sold out termék.

Igen, ez pont az, aminek látszik: karácsonyfadísz, de nem karácsonyfára, hanem szakállra. Hogy ez miért pont most jött, arra nem nehéz rájönni: 2014 egyértelműen a szakáll sikeréve volt, egyre-másra nyíltak mikroblogok arcszőrzet-témában, Budapesten meg még egy kúllistás barbershop is, létezik már pogonofil (értsd: szakállmániás) társkereső, megjelent a baráti körömben a favágószexuális kifejezés, ja és a movember szót se hallottam még annyiszor elhangzani, mint idén.

Így már egyáltalán nem csak érthető, de nem is különösebben meglepő, hogy eljutottunk idáig:

Az 1600 forintos kiegészítő pedig olyan villámgyorsan elfogyott, mint az egyszeri molly a horvát tengerparti hauzfesztiválon.

Ausztráliától Németországon át az Államokig mindenhonnan rendeltek belőle, ma pedig ha felmászunk a hivatalos oldalra, már csak azt láthatjuk, hogy lecsúsztunk a sikertörténetről (bár elvileg mára ígérték az árukészlet-feltöltést, szóval kezeket az F5-re, külföldön élő ismerősöket pedig izzítani, mert Magyarországra sajnos nincs szállítás).

Szóval a Beard Baubles eredetileg egy kreatívcég csatolmánya volt a karácsonyi üdvözlőlapokhoz, de relrobbant a biznisz, és állítólag már hosszúszőrű kutyákról is hallottak, akiket kiderokáltak a kis golyókkal. Viszont legalább a bevétel jó helyre megy: a Beardseasonnek, egy olyan kezdeményezésnek, ami a melanoma (rosszindulatú bőrelváltozás) elleni harcra hívja fel a figyelmet.