A kövi nyárra talán kis hazánkba is begyűrűzik. Mondjuk, hogy miért is olyan fontos ez.

Míg a saját tulajdonú nyaralóknak létjogosultságot tud adni az a tény, hogy azon meleg napokban legalább ki lehet adni, amikor mi nem tudjuk kihasználni, addig a saját úszómedence a szó legszorosabb értelmébe vett luxus.

A Swimply nevű új startup szerint egy átlagos medencetulajdonos nem több mint 30 százalékban tudja kihasználni a medencéjét. Innen jött az ötlet, hogy a fennmaradó hetven százalék időtartamot össze lehetne kötni azokkal az emberekkel, akik szűk körben kívánják medence mellett tölteni az idejüket.

Átlag ötven dollár per óráért lehet a Swimply kínálatában full extrás medencéket böngészni. Ez gyors fejszámítással annyit tesz, hogy egy tízfős társaság tíz Dagály-napijegy árából két órát lehet magaséletben. Ha pedig 15-en is összejönnek, ami általában belefér a limitbe, akkor már három óra is kijön.

A Swimply egyelőre csak az USÁ-ban működik. De reméljük, hogy valaki megcsinálja magyar viszonyokra optimalizálva, vagy pedig az Airbnb lenyúlja szépen az ötletet és globalizálja. Mert az például nagyon szép kifutása lenne a történetnek, hogy ezt a lehetőséget látva egyre többen vállalnának rá saját úszómedencére.

(via)