Miután letarolta az internetet a Rumblr ötlete – miszerint lesz egy app, ami a Harcosok Klubját és a Tindert keresztezve, lehetővé teszi, hogy random emberekkel verekedjünk a környékünkön – rögtön ki is derült, hogy csak egy vírusmarketing-kampány volt az egész.

A von Hughes reklámügynökség vállalta magára a világ átverését. Az általuk kiadott közleményben elmesélik, hogy a Rumblr mindössze egy portfólió-projekt volt, aminek közel sem az volt a célja, hogy összeugrasszanak embereket, hanem hogy megvessék a lábukat a szakmában.

Büszkék arra, hogy kábé az egész világot elérték pár nap alatt, illetve sajnálják azokat, akik konkrétan hittek a Rumblr-ben. Nekik azt javasolják, hogy inkább olyan témák ellen küzdjenek, mint a bandaháborúk, a családon belüli erőszak és a hátrányos helyzetű gyerekek rosszabb esélyei.

(via complex)