Se április elseje nincs, se a Hírcsárda nem kapott tőlünk adminjogot, ez itt a trú valóság: egy olasz, aki egy sima jégkrémbizniszt visz a világ leghíresebb buliszigetén, tovább eresztette kereskedői vénáját, és létrehozta az Aire de Ibiza márkát, ami pontosan az, amit mond magáról: egy adag vegytiszta ibizai levegő. Amit helyben palackoznak!

A piaci űrt bátran betöltő Gianluca Pomo szerint az üvegcsék tartalma mindenféle adalékanyagtól és gluténtól is mentes, és különleges odafigyelésre vall, hogy nem lehet őket kinyitni. Azt mondják, azért,

“hogy bármikor ránéz az ember, eszébe jusson a pillanat, amikor a szigeten volt.”

Imádnivaló üzleti modell!

Fotó: El Mundo

Bár ő és üzleti partnere, Jose Antonio Fernandez azt mondja, nem a profit miatt vágtak bele az ibizai levegő árusításába, hanem hogy az emberek hazavihessék érzéseiket, azért nem elhanyagolható infó, hogy hat euróért vesztegetnek egy fiolát.

(via Thump)