A Tinder a Facebookon tett közzé egy videós reklámszpotot, amiben egy tollászkodó indiai lányt látunk, akit az anyja faggat arról, hogy hová készül. Aztán, amikor a mami meglátja a híres randiapp értesítőjét a lány telóján, akkor cinkosan összekacsint vele, majd azt mondja, hogy a részéről jobbra van húzva a téma.

Az indiai fiatalok azonban végtelenül életszerűtlennek találták a reklámot, hiszen számukra elképzelhetetlen, hogy a szüleikkel beszéljék meg ezeket a dolgokat.

Hiába erőlteti tehát a Tinder azt az arculatot, hogy általánosan elfogadott ismerkedős app legyen.

Ahogy sokan a világon, az indiai fiatalok továbbra is titkos randikat szerveznek rajta inkább, miközben a szüleik meg a Shaadi.com-on intézgetik számukra a megfelelő házassági opciókat, és nyilván – a reklámbeli kúl anyukával ellentétben – hallani sem akarnak alkalmi kalandokról.

(via)