Mi ez, ha nem gigászok cicaharca?

A Lego még tavaly novemberben dobott piacra egy ilyen mesekönyvszerű építőjátékot, amiben a Piroska és a farkas története elevenedik fel. Most azonban egy valahonnan jött ötletből csináltak hozzá egy trollreklámot a Samsung Galaxy Fold kampányát kifigurázva.

“Lenyűgöző ötinches kijelző, kinyitva egy 11 inches popup könyv. Végtelen kreatív játék, ami sohasem merül le” – írják hozzá, nem mintha a beállított fotóról nem lenne egyértelmű, hogy miről szól a történet. Arról nem is beszélve, hogy a Lego terméke 70 dollár, szemben a Samsung 2000 dolláros csúcskészülékével…

***

Az egyébként tök jó fejlemény az utóbbi években, hogy ezek a globális cégek mennyire szellemes és merész piárt kezdtek el tolni. Az Ikea például bátran nyúlt politikához:

Naná, hogy a Trump és Kim találkozójára is reagált az Ikea

A Burger King Kanye Westen keresztül pedig még a legnagyobb vetélytársának is odaszúrt:

Csúnya oltást mért Kanye Westre a Burger King

innen