Láttunk már cifra kampányokat, amiket online kereskedelemmel foglalkozó oldalak lőttek ki, elég csak Vatera Vera sztorijára gondolni. Azonban amibe most ütköztünk bele, arról már tényleg nem tudjuk megmondani, hogy a világ legidiótább ötlete, vagy éppenséggel pont egy fű alatt zajló zseniális PR-akció csírája.

Így hangzik a buli, nem nyúltunk bele a bevezetőbe:

keresek támogatókat jótékonysági disco beindítás
disco helység és a szálit ás zene engedélyre mert most nincs engedélyem és a további költségek kiadására nagyobb összeg jótékony célra megy kórháznak műtéti eszközökre berendezésekre megy nekem csak 20000 ft kell belőle hogy nekem is legyen valami pénzem mert nem vagyok tele pénzel

Még jó, hogy ha valaki befektetőt / szponzort / mecénást keres, akkor ilyen koherens gondolatokba csomagolva képes meggyőzni minket, hogy erre ő a lehető legmegfelelőbb ember! És fokozódik:

ez csak egy terv
hogy jobb legyen a egészség ügy
eben is segítséget kérnék elintézésbe
be tudnánk mutatni hogy az ilyen zene nem a drogról szol hanem a szórakozásról

A teljes hirdetés előtt itt lehet elismeréssel adózni.