Nem hallottunk még ilyenről, úgyhogy lehet, hogy tényleg a philadelphiai TicketLeap az első olyan online jegyértékesítő vállalat, akinek bevillant, hogy a matekosan személytelen QR-kódokat érdemes lehet lecserélni valami barátságosabbra. És hát mi lehetne barátságosabb egy koncertjárónak, mint a saját ábrázata?

Egy közösséget építesz azokból az emberekből, akik a bulidra mennek. Hogy beengeded őket, majd morózusan leolvasod a vonalkódjukat, az valahogy nem kóser. Az eseményed arcokból áll, nem hitelkártya-számokból!

Így szól a meggyőző duma, amivel új szolgáltatásukat reklámozzák a rendezvényszervezőknek. Ez meg az a folyamatábra, amivel elmagyarázzák, hogyan működik:

Szóval lefotózzuk magunkat, és ezzel igazoljuk majd a pénztárnál, hogy tényleg mi vagyunk azok, akik. Meg persze nyilván a kötelező sorozatszámmal. A következő lépcső nyilván az összefűzés lehetne a Foursquare-rel, ami már egyébként is használja az arcunkat – onnantól kezdve pedig már olyan vicces funkciók is összejöhetnek, mint például az, hogy látjuk: az ismerőseink közül ki az, aki már bejutott a koncertre, és kire kell még rátelefonálni, hogy készüljön fel egy félórás sorbanállásra.

Persze előbb a fenti fejlesztés jusson el Magyarországra – kíváncsian várjuk az első partit, amire a saját arcunkat lebegtetve jutunk be!