A híres pizzamárka az Ogilvy & Mather kreatívjainak közreműködésével talált ki egy egész különleges promóciós terméket.

A Pizza Hut szerencsés Hong Kong-i vásárlói egy, a megszokottnál nagyobb dobozban kapják meg a pizzájukat. A pizzásdobozból vetítőgéppé történő átalakítás nem túl nehéz művelet. A perforált rész eltávolítása után behelyezik a dobozban található lencsét. Az okostelót a letöltött filmmel együtt nekitámasztják belül a pizzalábnak. Dobozt lezárják, fal felé fordítják, majd indulhat is az öregiskolás hangulatú vetítés.

A promócióban négy különböző film tölthető le QR-kód segítségével: egy akció, egy romantikus, egy sci-fi és egy horror. De a telót fejjel lefelé betéve igazából bármi mást is nézhetnek a szerencsések, ha nem zavarja őket, hogy ezután tükrözve kapják a képet.

Kapcsolódó: Nem rég a német KFC lepte meg a vendégeit egy okostálcával!

(via Brandingmagazine)