keresés menü

Megkapó az új Gillette-reklám, amiben egy apa a transz fiát tanítja borotválkozni

“Bármikor, bárhol, bárhogyan történik az első borotválkozásod, az egy különleges alkalom lesz” – szól a pengegyártó szlogenje a reklámszpotban, de ennél is fontosabbak a benne szereplő, lányként született, de magát férfinek érző Samson Bonkeabantu Brown szavai:

“mindig tudtam, hogy más vagyok, de azt nem tudtam, hogy van egy kifejezés is arra a típusú emberre, aki vagyok.”

Ez a szó ugye a transzgender, csak itt nincs kimondva.

Ja, és hogy miért fontos ez a kiemelt gondolat? Mert tűpontosan megmutatja, mennyire hamvába holt a homofóboknak az a buta, tudománytalan érvelése, hogy melegnek vagy transznak lenni választás vagy divat kérdése. Brown példája is megmutatja, hogy nem az. A Gillette-nek meg jár az ötös, hogy ezt a videót bevállalta ezekben a feszültségtől terhes időkben.