A Nagy Kézművessör-Forradalom hónapjaiban, a feszített iramú trendkövetés közepette esetleg hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy sarki kisbolt polcán még mindig ott ácsorognak öreg spanjaink, a palackozott serek, amik bár nem gyömbéresek, narancsosak vagy nem is éppen viszkimalátával készültek, de mégiscsak focimeccsek és utcai hepajkodások ultimát kellékei. Van azonban egy nagy probléma velük: a rájuk nyomott arculat túlságosan idejétmúlt.

Ezen segített Bernáth Csaba art director, aki önszorgalomból kitalálta, milyenek lehetnének kicsit redizájnolva. A 6,5 százalékos Borsodi Bivaly például olyan, hogy ne tévesszük el, ha erős sört keresünk:

A Soproni Démon neve egy “félelmetesebb, de stílusos kinézetet” követelne meg Csaba szerint, így hát ehhez is hozzányúlt, egy egészalakos palacknyomást képzelve el:

Leginkább azonban az Arany Ászoknál sült el a kreatívpisztoly, hiszen itt az “ászok” szó kétféle jelentése közül szándékosan nem a sörgyártásos értelmezést használta fel, hanem a kártyázóst, így azonnal a szerencsét veheti a kezébe az, aki az újragondolt üveget veszi a kezébe:

Csaba sördizájnos Behance-oldala itt található, a képek is innen vannak.