keresés menü

Az Ikea nullaforintos környezetbarát kollekciója arra mutat rá, hogy egy dolgot többféleképpen is lehet használni

Kevés előremutatóbb és korrektebb benyomást keltő globális cég van manapság, mint az Ikea. Nem csak hogy rendre szellemes kampányokkal állnak elő, de a fenntarthatóságra való törekvéssel is az élen járnak, illetve a hátrányos helyzetűekkel is kiemelten foglalkoznak.

A legújabb Lagom nevű kollekciójukkal például semmit sem akarnak nekünk eladni, sőt arra szólítanak fel, hogy ha valamire szükségünk van, akkor inkább nézzünk körül otthon, hogy vajon valahogy DIY-ban nem tudjuk-e megoldani, mielőtt elpöfögnénk az áruházukba kocsival.

A Lagom annyit tesz, hogy “csak a szükséges mennyiséget!”. És ugyan ez egy nem létező kollekció, de azért néhány példát mutattak, hogy milyen okosságokra gondolnak vele.

Az Ikea új reklámfilmje azt üzeni, hogy a csodálatos hétköznapoknál nem létezik jobb buli

innen