Lehetnének ezek sima reklámvideók, amikkel ránk akarják sózni az újabb kimondhatatlan nevű minimálkanapét. De nem azok!

A svéd bútoróriásról eddig is tudtuk, hogy borzasztóan intelligensen építik a márkát, legyen szó a nagyon aktuális menekültsátras projektjükről (év dizájnterméke díj, hahó!), a saját stresszoldó felnőtt-kifestőkönyvükről, a hálószobazenészeket megcélzó ötletelős videójukról vagy akár az okos szelfikritikájukról.

És most előjöttek ezekkel a klipekkel, amikben azt mutatják be, hogy a zsebkendőnyi hely nem feltétlenül átok, ha ügyesen rendezzük azt be. Végigzongoráznak kicsi hálót, nappalit, zsúfoltságmentes konyhát és gyerekszobát is:

Kérdés persze, hogyan bírnak ezek működni a valóságban, mennyire van kedve az embernek arrébb tolni a görgős szekrényt, vagy leemelgetni a széket a konyhában a falról, arról nem beszélve, hogy mindezek a megoldások hogyan illeszkedhetnek be egy teperős-pörgős életvitelbe, és nem torkollnak-e végül káoszba.

Ha valaki a fenti elméleti ügyeskedések közül átültetett párat a gyakorlatba, ne sajnálja megírni nekünk, mert kíváncsiak vagyunk! Köszi.

(via Adweek)