Ezzel itt fent, igen. Mert a finnek már csak ilyen lazák, de legalábbis ezt igyekeznek közölni magukról.
Valamit pedig tényleg közölni kell, mert a másfél millió lakosú fővárosnak eddig nem volt következetes branding szisztémája, de tavaly ezt megelégelte a vezetés, ezért felkérték a Werklig kreatív ügynökséget, hogy jó lenne kezdeni ezzel valamit.
Így lett ebből a zavarból:
Ez:
A szuperletisztult címeres megoldással mindenki tud azonosulni, mindenki fel tudja fogni azonnal, így könnyedén rendeződnek össze az egyes intézmények a fejekben.
Ha valaki meglátja innentől kezdve a minimál címert, rögtön leesik neki, hogy EZ VALAMI HELSINKIS CUCC.
Például:
De a trükk nem csak a címerben van.
Az alkalmazott színek mind ismerősek a finn polgároknak: a metrókocsik narancssárgája, a Helsinki Katedrális rózsaszíne, a gyakran leszálló köd kékesszürkéje vagy a városcímer árnyalatai – ezek mind visszaköszönnek a brandingben. Zseniál!
Még több infó, videóformában:
A még több infónál is még több infó erre!