Igen, a városé. Azé a városé. Ami a fényeké.

A megbízott Carré Noir dizájnügynökség videót is szentelt annak, hogy bemutassa, hogyan jött létre ez a szexi kanyarulat. Természetesen nem a semmiből: Párizsnak több mint ezer éve szimbóluma a tengeren ringó hajó, és a város mottója, a Fluctuat Nec Mergitur is azt jelenti, hogy “hullámzik, de sosem süllyed el.”

Ezt a hajót egyszerűsítették most le csodálatosan, ennél jobban talán nem is lehetett volna:

És így néz ki az új logó használatban printanyagokon, mobilappban, pólón:

 
 

Ráadásul a betűk között (ami a Montserrat fontot alkalmazza) is elrejtettek egy kis csínyt: az “A” alsó vonala kissé meggörbítve egy absztrakt mosolyt formáz.

“Párizs új vizuális arculata egy randevú saját magunkkal, minden párizsival, akik éjjel és nappal itt élnek, dolgoznak, hogy gyarapítsák mindennapjaikat, és még magasabbra emeljék a város fényét”

– fogalmazott a Carré Noir.