Az ötletlopásban élenjáró ruházati cég most újabb fronton támadja az idegrendszereket.

Ez lenne itt az előtte-utána állapot.
És az utána állapot az, ami kiborította a grafikusvilágot.

Mert az ugyan egy dolog, hogy a legfrissebb trend az, hogy a divatmárkák egymás után cserélik le díszes-talpas betűiket sans serif típusú, csupanagybetűs, minimalista logókra, amik lassan már nevetségesen ugyanúgy néznek ki, de ez a vonulat még mindig jobb, mint az ezzel totál ellenkező irányba elindult Zara.

Az egymásra csúszó betűkből álló, így összetöppedő logót azonnal kikezdték a szakemberek, volt, aki egyenesen azon röhögcsélt, hogy a márka így legalább tükrözi a saját ruháinak viccesen törpe méretezését.

Más azt írta, ez a legtrehányabb redizájn, amit eddig látott az évben, és még csak januárt írunk – és volt, aki azt mondta gúnyosan, hogy ne aggódjunk, 2035-re a logóban a betűk közötti távolság már negatívba fordul, és azt olvashatjuk majd, hogy ARAZ.

Itt írjátok meg a véleményeteket, ha gondoljátok!