Hát idáig gyűrűzött a botrány, amiről mi is írtunk hétfőn: aznap látott napvilágot a hír, hogy a ruházati óriásvállalat a Legkúlabb Majom a Dzsungelben felirattal dobott piacra egy pulcsit, csak éppen meggondolatlanul egy fekete kissráccal reklámozta azt a webshopban.

Sokan kiakadtak, az interneten végigsöpört a hír, a H&M végül levette a képet.

Lemajmozott egy fekete kiscsávót a H&M?

A H&M visszakozása és bocsánatkérése viszont nem hatotta meg a márka egyik legfontosabb arcát, a fájdalmas-hedonista R&B dalaival ismertté vált Weekndet, aki közölte: annyira sokkolta és öntötte el szégyennel a hír, hogy többé nem hajlandó együtt dolgozni a vállalattal.

Kreatív reakciók is érkeztek egyébként a vitatott pulóveres sztorira:

My relationship with @hm started when I worked at the store in Montreal. Then it was my very first big international campaign. I actually just came back from Stockholm shooting with them and will be featured in the upcoming denim campaign. It’s always been an honor for me to work with big international brands cause I knew I would often be the only African and that I would represent my people in a positive image and likeness across the world. Still to this day it is disappointing to see that our value and worth is not recognized trough media. That our hair and skin tones are not seen as beautiful. That our greatness is undermined. 2018 has shown that we can’t stop empowering our people so that our beauty and greatness is recognized on a global scale

A post shared by Adonis Bosso 🇨🇮 (@septumpapi) on

Új Weeknd-kollekciót pedig értelemszerűen ne várjunk a lánctól.