A Coca-Colával nagyon nem lehet mellényúlni, elég az ikonikus logó és pillanatok alatt nyert ügyünk van. Ezt érezhette Nigo is, aki az 1993 óta futó A Bathing Ape (vagy BAPE) japán ruhamárka fejeként gyakorlatilag már minden fontosabb márkával – Pepsi, Carhartt, Casio, Marvel, Nintendo, vagy épp olyan művészekkel, mint Pharrell, az UNKLE, KAWS, vagy akár a Beastie Boys kollaborált.

Az ízig-vérig amerikai utcai divat hangulatát hozó Coca-Cola férfikollekciót ezúttal új brandjével, a Human Made-del hozta létre, erős inspirációt merítve a világhírű üdítő elmúlt évtizedekben megismert arculatából, hangsúlyt fektetve a klasszikus és egy füst alatt egyszerű megjelenésre. Az Európába érkezett három printelt pólóból, egy sapkából és azóta már mind elkelt pulóverből álló kapszulakollekció a vintázs jegyében született meg, elég csak a logókra rápillantani. A többi jóságért Japánig kell menni.

A különleges kollekció tehát Japán után most Európában is beszerezhető, igaz, egyedül Londonban, azon belül is a Presentnél. Itt pedig az egyébként Coca-Cola relikviákat is gyűjtő alkotó mesél a legurbánusabb üdítőital iránt táplált érzéseiről:

Lepje meg magát az e-számla kényelmével és egy iPhone X-zel! Ha december 31-ig e-számlára vált, 150 000 Ft-os iCentre utalványt vagy egy iPhone X-et nyerhet! (X)