Legjobbja. Legmenőbbje. De legalábbis az, aminek a neve a legtöbb kattintást és vásárlást vonzza.

Ne is toljuk túl a várakoztatáshengert, lőjük le a poént:

a Virgil Abloh által alapított Off-White az.

Második helyen jön a Gucci, aztán a Balenciaga, majd sorban a Nike, a Prada, a Versace, a Yeezy, a Vetements, a Fendi és végül a Valentino.

Virgil Abloh és az Off-White modelljei a 2019-es kollekciót bemutató show öltözőjében

A Lyst.com nem hasraütve szülte világra az arany rangsort: több mint ötmillió shopper egy hónapon át tartó shoppingolási szokásait elemezték szét, de feldolgoztak Google-adatokat, konverziós rátákat és eladásokat, márkaemlítéseket a közösségi oldalakon, engagement statisztikákat – szóval szigorú analízispornó áll a toplista mögött.

Az Off-White egy év alatt ugrott 33 helyet, egyenesen a lista tetejére – köszönhetően a világszerte hájpolt kollekcióknak és kollaborációknak, köztük elsősorban a Nike-val közös vadulásnak.

Itt egyébként azt is le lehet csekkolni, mi volt 2018 harmadik negyedévének húsz legforróbb produktuma, szintén a fenti faktorok alapján – egyébként ebbe a felsorolásba is bejutott az Off-White három gönccel.